روز اول


خــــــــــــــــ اطــراتـــــــــــــ یـــــــــکـــ تغییــــــــــر

سلام امروز شنبه اولین روز عمل کردن بود...

باید بگم قدمای بزرگی برنداشتم اما برای شروع همین که از مرحله حرف به عمل رسیدم خوبه...

خب هر کتابی رو هم بخونی همه میگن بزرگ ترین تغییر ها با قدم های کوچک شروع میشه

چند وقتی بود که حتی از فضای مجازی هم دور شده بودم... اولش با این فکر که معتاد فضای مجازی نباشم و وقتمو حروم نکنم اما این دور موندن آسیبهایی هم برام داشت مثل منزوی شدن و بی خبر موندن از دوستام ... و بعد دیدم که حتی گذاشتن یک پست هم برام سخته... دیروز و  امروز شرایط رو تغییر دادم و شروع کردم به فعالیت 2 تا پست  سه تا استوری و فرستادن پیام توی گروهای تلگرام..

البته مطمئنم این حرکتم برای بقیه خنده دار هم هست چه برسه به تلقی کردن اون به عنوان پیشرفت.. ولی خب با کمال احترام نسبت به نظر بقیه .. خیر!! به نظر من یک تغییر مثبته.. چون وسواس همیشگیمو کنار گذاشتم و بدون اینکه صد بار عکس رو چک کنم و هی از گذاشتنش پشیمون بشم سریع عکس رو گذاشتم..

و اما اون تغییر مهم تره انجام یکی از کارای نقاشیم بود که بعد از انجامش صفحه رو تو ذهنم خالی فرض کردم و با خودم گفتم ای واااای کی میخواد یک نقاشی دیگه بکشه چه کار سختی( البته جدای از لذتش خب یکم حوصله هم میخواد) و بعد همینطور که چشمام بسته بود یک بشکن زدم و ............ بله درست حدس زدید..... نقاشی ظاهر شد... معجزه شد.. و من کلی خوشحال شدم و ذوق زدم...

کار دیگه ای که کردم در زمینه کناز گذاشتن ترس و اعتماد به نفس بود...

خیلی وقت بود که دوست داشتم یک متن رو با احساس بخونم و برای یکی از دوستام به اسم هانیه که چند ساله باهاش دوستم و از کلاس نقاشی باهاش آشنا شدم بفرستم.

تاحالا تو عمرم چیزی رو با احساس برای کسی نخوندم حتی فکرشم باعث میشه خجالت بکشم و حتی وقتی بقیه میخونن و من شنونده ام بازم خودمو جای کسی که میخونه میزارم و خجالت میکشم... اما امروز این کارو کردم.. یک متن انتخاب کردم و بعد از چند بار تمرین خوندم وبراش فرستادم... و حدس بزنید چی شد؟؟ ............................

هیچی!!

اصلا قرار نبود چیزی بشه!!! قرار نبود آسمون به زمین بیاد و دوستم منو مسخره کنه یا بگه به خاطر خوندن افتضاحم دوستیشو باهام به هم میزنه...!!! اتفاقا استقبال کرد( حتی اگه به ظاهر باشه اما استقبال کرد) و در مورد متن با هم حرف زدیمو نظرامونو گفتیم. 

خب این روز اول بود...

خدارو شکر واسه شروع

تا فردا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 5 / 6 / 1396برچسب:,ساعت1:33 AMتوسط sahar | |